Ny samarbetspartner: twoday med produktfamiljen Ciceron

Logo two day

Dela artikel

Vi kan med glädje meddela att twoday och Arkiwera har ingått ett samarbete där Arkiwera samlar in och paketerar information från organisationens sociala medier och webbplatser och Ciceron e-arkiv arkiverar paketen.

twoday erbjuder Ciceron e-arkiv som kan tillhandahållas både som produkt och molntjänst med tillhörande support, underhåll och konsulttjänster.

Maria Boman, produktägare twoday:

”Vi har länge sett ett stort behov hos våra kunder att samla in information från sociala medier och webbplatser och ser därför med tillförsikt fram emot samarbetet med Arkiwera. Vi är övertygade om att samarbetet kommer att vara till stor nytta för våra kunder.”

Magdalena Sjödahl, VD Arkiwera:

Ciceron har en lång erfarenhet av e-arkiv och är en leverantör med stort förtroende i frågor runt digitalt bevarande. Vi ser fram emot ett samarbete framöver och att tillsammans med twodays medarbetare ge våra slutanvändare bästa möjliga förutsättningar för att bevara digitala kanaler för framtiden

Kontakta Fredrik om du är nyfiken på att höra mer om hur vi kan skapa arkivpaket för inläsning till Ciceron e-arkiv.

Prenumerera på nyheter från oss.

Få en notifiering när vi uppdaterar.

Fler nyheter från Arkiwera

Illustration av data som flödar på en skärm. I hörnet en "ordförandeklubba".
Event

Vad måste man egentligen? – lunchwebbinarium den 19 november

Vad väntar i er organisation under år 2026? Kommer året präglas av att det är valår eller har ni ett stort verksamhetsutvecklingsprojekt inplanerat? Kanske står att utreda frågan om digitalt bevarande på agendan? Att säkra sin digitala information behöver inte vara rymdforskning. Det finns olika verktyg att ta hjälp av.

Ikoner, 2 kyrkor och ikoner för informationshantering
Event

För dig som arbetar med informationshantering i Svenska kyrkan: Inbjudan till gratis lunchwebbinarium, anordnat av Arkiwera och ArkivIT

Välkommen till ett lunchwebbinarium om två aktuella frågor inom informationshanteringsområdet. Datum: onsdagen den 8 oktober, 2025  Tider: Kl. 12.00 – 12.45 Plats:  Online / Teams Målgrupp: Medarbetare inom Svenska kyrkan som arbetar med informationshantering (arkiv, registrering / diarieföring, administration men också kommunikation). Givetvis är du som jobbar i andra organisationer och har andra titlar välkommen